✖ ✖ LIKE PLEZZ ✖ ✖

our friendship

Daisypath Friendship tickers

Sunday, April 22, 2012

miss u undutt ...


Damn ! i miss her soooo much . sungguh . . wanna cry right now . . she is my bestfriend . .  since umo kita 11  tahun right ? ? kita pernah berpisah masa aku pindah sekolah . tapi kita still berhubung . x macam orang lain kan ? dorang mesti da lost contact kalau da terpisah , tapi kita masih berhubung & menjadi kawan baik until now . . sangat bersyukur ada kawan cam dea . . dea baik . susah senang ada dengan aku . dea jak faham aku sorang . dea juga laa teman aku sorang masa kita sekolah dulu . sebab aku susah sangat nak comfortable dengan kawan-kawan baru sebab aku orang yang x banyak bunyi , dalam erti kata lain pemalu + pendiam . . tapi kalau da kenal aku memang taw laa aku cam mana . suka ketawa besar-besar . 








No comments:

Post a Comment

♬ ♪ ♩ ♫ ♪

L.O.V.E

get this widget here